Hes Kodu

İzmirim Kartınıza HES kodunuzu kayıt etmek için tıklayınız.

ÖĞRETMEN KARTI BAŞVURU BİLGİLENDİRME

İLK DEFA KART ÇIKARTACAK ÖĞRETMENLER
 
Kimler Öğretmen Kartı Alabilir? 
  • Kadrosu öğretmen olup da fiilen görev yapanlar,
  • Okullarda yönetim görevi alanlar,
  • Halk Eğitim Merkezi Müdürlüklerinde öğretmenlik yapanlar,
  • 4/B sözleşmeli öğretmenler

Kimler Öğretmen Kartı Alamaz?
  • GİH veya YH sınıfında görev yapan MEB personeli,
  • Ücretli öğretmen,
  • Vekil öğretmen,
  • Usta öğretici,
  • Kadrosu öğretmen olup da fiilen görev yapmayanlar,
  • Müfettiş,
  • Özel okulda görev yapan öğretmenler,
  • Üniversite Öğretim görevlileri,
  • Okutmanlar,
  • Dershanede görevli öğretmenler,
  • Kurs öğretmenleri,
  • Emekli öğretmenler

Öğretmen Kartı Almak İsteyen Öğretmenler; 
  • www.izmirimkart.com.tr adresi üzerinden öncelikle ön başvuru formu doldurulur, 3 Boyutlu Güvenlik Sistemi ile internetten kartla güvenli ödeme ya da Vakıflar bankasının herhangi bir şubesinden masrafsız ve havale ücreti ödemeden İzmir İnovasyon ve Teknoloji A.Ş. hesabına 10 TL ücret yatırılır.
  • Ön Başvuru formu doldurulmadan bankaya ücret yatırılmaz.
  • Başvuru sahipleri son 6 ay içerisinde çekilmiş bir biyometrik fotoğrafları ile kart başvuru merkezlerine giderek kartlarını teslim alır.
  • ÖNEMLİ: BİYOMETRİK FOTOĞRAF DIŞINDAKİ FOTOĞRAFLAR KESİNLİKLE KABUL EDİLMEZ.
 
KART TESLİMİ 

Şahsen veya internetten ön başvuru yapmış kişiler kart başvuru merkezlerine müracaat ederek 10 dakika içinde kartını teslim alır.

Kart tesliminde istenen belgeler: 

a) Millî Eğitim Bakanlığı Bilişim Sistemleri veritabanından alınan imzalı ve onaylı "Görev Yeri Belgesi",
b) Diğer Bakanlıklara bağlı okullarda görev yapan öğretmenler için; okul tarafından yazılan talep yazısı ve Eğitim ve Öğretim Hizmetleri Sınıfı Personeli olduğunu gösterir personel hareket onayı.

KARTLARIN ZAYİ EDİLMESİ, ÇALINMASI VE YIPRANMASI DURUMUNDA

 
Kart başvuru merkezlerine şahsen başvuru yapılarak tekrar kart alınır.
  • Kayıp, çalıntı yada yıpranma nedeniyle kart yenileme bedeli  20 TL’dir.
  • Son altı ay içerisinde çekilmiş 1 adet biyometrik fotoğraf istenir.
Başvuru Merkezlerimizden yapılan başvurularda sms olarak telefonunuza gelen linke tıklayarak online olarak veya Vakıfbank Şubelerinden ödeme yapılır.

 Başvuru Merkezlerimiz;
-Konak Kart Başvuru Merkezi 
-Fahrettin Altay Kart Başvuru Merkezi (Fahrettin Altay Aktarma Merkezi)
-Bostanlı Kart Başvuru Merkezi (Bostanlı Aktarma İstasyonu)
-Bornova Kart Başvuru Merkezi (Bornova Metro İstasyonu)
-Üçyol Kart Başvuru Merkezi (Üçyol Metro İstasyonu-Betonyol Çıkışı)
 
Kartların çalınması ve zayi olması durumunda Kart Başvuru Merkezlerimize şahsen gelerek ya da 0 232 293 53 49, 0 232 293 53 53 ve 0 232 293 53 55 numaralı telefonlara bildirimde bulunulması, kartın kullanıma kapatılmasının sağlanmasından kart sahibi sorumludur. 

Kişiselleştirilmiş İzmirim Kart’ın usulsüz ( hak sahibi dışında başkası tarafından ) kullanılmasının tespiti halinde, tutanak düzenlenerek  ilk kez tespit edilmesi halinde 2 ay, ikinci kez tespit edilmesi halinde 4 ay, 3 kez ve üzerinde tespit edilmesi halinde 6 ay süre ile kişiselleştirilmiş İzmirim Kartı kullanıma kapatılır ve bu süre boyunca bildirim yükümlülüğüne uymayan kişiye yeni Kişiselleştirilmiş İzmirim Kart verilmez. Bu sürenin sonunda kişinin talebi halinde Kişiselleştirilmiş İzmirim Kart kullanıma açılır.

Kartlar kart sahiplerine veya kanuni temsilcilerine teslim edilir.